from little hands

Yakin pada diri, serah padaNya, insyaAllah segalanya OK!

Problem WP ni April 12, 2011

Filed under: random — muslimahbestari @ 2:39 am

Assalamualaikum wbt.

Kadang-kadang geram pula dengan wordpress sebab macam-macam tak boleh letak. Ni rasa macam nak pindah semula ke blogspot. Kalau satu hari nanti saya pindah blogspot semula, jemput la eh semua ke sana. Saya ni dah berminat semula nak menulis. Tapi macam-macam tak boleh letak kat sini. Sabar je la.

Advertisements
 

3 Responses to “Problem WP ni”

  1. akak Says:

    kalau wanie dah minat menulis semula, bagus sangat la tu..hihi..sebab akak masih ada minat membaca..:) Sila wat pemberitahuan bila mahu berpindah ye..sekian, terima kasih. 😀

  2. z Says:

    letak link kat sini yau klu nak pindah.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s