from little hands

Yakin pada diri, serah padaNya, insyaAllah segalanya OK!

Teaser Granada March 23, 2011

Filed under: Jelajah Bumi Tuhan — muslimahbestari @ 5:14 pm

Assalamualaikum wbt.

Letak satu gambar dari Granada (Al Hambra). Bila la ada masa nak update tentang Granada dan tempat lain.

Advertisements
 

3 Responses to “Teaser Granada”

  1. akak Says:

    wani g sini ke?..bestnya. Bila akak nak sampai ni. Malam ni la nak mimpi gi sana..hehe

    • hurmm tiap kali akak letak komen kan, tiap kali tu la wani tanya kat diri sendiri bila la nak update blog. Macam akak je pembaca setia blog Wani ­čśÇ haah haritu masa cuti musim sejuk, alhamdulillah wani sempat jejakkan kaki ke sana. Tapi tak sempat2 nak tulis.

      • akak Says:

        alah wani..bila┬▓ nk update blog pun,terpulang pd tuan punya blog. Utamakan apa yang lebih utama. Akak ni mmg suka ‘merayau┬▓’ kat alam siber nie..hehe. Kadang┬▓ meninggalkan jejak..kadang┬▓ silent reader je.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s