from little hands

Yakin pada diri, serah padaNya, insyaAllah segalanya OK!

Riang Ria Raya September 12, 2010

Filed under: Uncategorized — muslimahbestari @ 8:25 pm

Assalamualaikum wbt.

Tadi aku baru saja pulang dari jamuan rumah terbuka di rumah kawan aku. Sebenarnya ada dua jemputan rumah terbuka hari ini. Wah, terasa benar hari raya kali ini. Perut pun sudah bermacam-macam makanan disumbat. Sekarang dah tersandar kekenyangan.

Aku masih belum mengutip gambar raya dari kawan-kawan aku. Maklumlah, kamera aku ni sudah tak ingat diletakkan di mana. Huhu.. Jadi menumpang kamera orang sajalah. Dan inilah sebahagian dari gambar raya kami.

Inilah gambar kumpulan aku dari tahun pertama sehingga dah nak habis belajar ini. Ramai kan perempuan? Hehe..

Dia ni kawan aku yang agak rapat dari tahun pertama. Namanya Afifah. Dia ni memang kecil ye kawan-kawan. Jadi bila berdiri dengan aku, memang aku nampak outstanding sikit sebab tinggi hehe.. Emak pun dah kenal dengan dia ni sebab aku selalu minta pesan barang dari Malaysia kalau dia balik tapi aku tak.

Ini sebahagian dari kawan-kawan aku di sini. Kesemuanya akan menamatkan pengajian tahun depan insyaallah.

Akhir sekali, dari aku, ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin ye kawan-kawan kalau ada tersalah bahasa dan tersilap kata. Mohon maaf dengan sangat.

Advertisements
 

3 Responses to “Riang Ria Raya”

  1. akak Says:

    Selamat Hari Raya Wanie..Wah!! Cantik la baju raya semua..Ceria je, nampak meriah . hehe..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s