from little hands

Yakin pada diri, serah padaNya, insyaAllah segalanya OK!

Selamat Hari Raya Aidilfitri September 10, 2010

Filed under: Uncategorized — muslimahbestari @ 2:46 pm

Assalamualaikum wbt.

Selamat Hari Raya aku ucapkan kepada semua pembaca blog ini. Harapnya semua sihat-sihat belaka di samping menjaga perut dari menyumbat segala macam makanan tanpa had. Raya tu raya juga tapi jangan sampai kesihatan diri terabai. Pesanan dari penaja 😛

Semalam beraya di kedutaan. Semua senior tahun akhir berpakaian turqouise, termasuklah aku ni ha. Huhu.. Tapi banyak gambar aku berada di kamera orang lain kerana kamera aku sendiri aku terlupa letak di mana. Sekejap lagi aku ada tetamu. Sedikit juadah aku telah sediakan tapi ringkas saja. Rendang daging, nasi impit, kuah kacang dan kuah lodeh. Ringkas bukan? Hehe..

Hari ini terasa seperti dapat hadiah raya pula. Zachut aku dapat percuma hari ini. Seronoknya 🙂

Baru ada dua keping gambar raya yang boleh aku letakkan di sini. Kepada semua sahabat aku yang mahu membina masjid lepas raya ni, tahniah diucapkan. Tapi jangan lupa, puasa sunat aidilfitri yang 6 tu kita laksanakan insyaallah. 6 hari je, bukan lama 😉

Advertisements
 

2 Responses to “Selamat Hari Raya Aidilfitri”

  1. ainul arina Says:

    selamat hri raya kat wani…

    nampak sgt lawa serba ke-torquis-an semua. hehe


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s